Asyacn Merhabalar, 39+3 günlük oldum, bugün nst ye girdim sancı çıkmadı. Haftaya randevu verdi. Sancısı çıkmayıp birkaç gün sonra doğum yapan var mı acaba merak ediyorum
Asiyeomur Asyacn 6 gün önce sancım çıktı canım nstte hatta 1 parmak kalınlığında açıklık da vardı ama halen daha doguramadim 39+4 olduk ama beyimiz daha gelmeyi düşünmüyor az snra doktora gidicem sorucam bakalım ne durumdayiz
ElifKarata Asyacn 40+1 sıfır sancı 😂😂sıfır belirti Sanrm tüm belirtiler ya ansızın olcak yada olmıcak 😅😅
Asyacn ElifKarata evet bana da öyle dedi arkadaşımın biri, inşallah öyle olur,ben seni de aynı zamanda takip ediyorum,çok aktif bi şekilde yorumlarda görüyorum, en az kendimin olduğu kadar senin de bi an önce bebeğine kavuşmanı istiyorum 😀
bebisimbenmmm Asyacn aynen sirf milletin sorusundan biktigim icin dogsun istiyorum hakikaten can sıkıyor bazilari arayip sanki 1 yildir hamilesin demiyor mu çıldırıyorum🙊🙈
ElifKarata Asyacn cok sağol cnım benm Allah rağzı olsun 🤗😊🙏 rabbm hepimzn yardımcısı olsun burda cok güzel anneler var cok iyi kalpli rabbm senin ve tüm annelerimizin sağlıkla beşiklerine kavuşmasını nasıp etsin insallh 😍