Ozlemtrkylmzince Merhaba ikili test sonucum çıktı daha doktor gösteremedim değerlerim bu şekilde sizinki nasıldı Free B-HCG 33,20 PAPP-A 4,53
EmineDefneGokce Ozlemtrkylmzince Bekleyenler Bu değerler hiçbirşey ifade etmiyor yüksekliği azlığı herkesin farklı. Önemli olan risk tabloları. Oda hastaneden alınıyor . Cinsiyet konusunda da yanılma var canım 43tü kızımda hcg
Bekleyenler Pap 8.90 Free beta 33.2 Ben de doktora göstermedim henüz. Ama yeşil tik var normal değer yazıyor. Bir sorun yoktur inşallah. Bir de şöyle bir şey diyorlar free beta 50 nin altında ise bebek erkek.🙂 Size cinsiyet ile ilgili bir şey dediler mi? Ben yarın gideceğim sonuç göstermeye. İlk gebeliğimiz mi ve yaşınız kaç
Ozlemtrkylmzince Bekleyenler ilk gebeliğim 28 yaşındayım cinsiyet bilmiyorum şuanda Temmuz 16 doktor gidicem sonuç için whtsapp üzerinden konuşuruz demişti
esmaozdemir76 Bekleyenler sadece bu iki değere bakmıyorlar bı tablo oluyor. Ona göre yorumluyorlar. Sadece bu değerler bı anlam ifade etmiyor
Kader__r Bu değerler tek başına anlam ifade etmez yaş kilo bebeğin ense kalınlığı falan olduğu grafik şeklinde doktorunuz oluşturacak ona göre belirlenir
Masalsu Kader__r merhaba ben doktora gittim ikili test için sadece kanda çıkan sonuca baktı ense kalınlığı vs bşy demedi ultrason da baktı ama bana bişey demedi sonuçların iyi risk düşük çıktı dedi. Ense kalınlığı falan yapmış mıdır
Melismelo Masalsu ikili testin asıl amacı zaten ense kalınlığına bakmak down syndrom vs varmı diye birşey demediğine göre güzel cıkmışdır cnm
Kader__r Ozlemtrkylmzince iyi o zaman ama dediğim gibi hepsini birleştirip grafik oluşturuyorlar doktordan o grafiği alıp bakabilirsin
Masalsu Kader__r ilk gittimde ultrason da bakmıştı ama bana demedi bişey ölçüm falan yapıyorum yada yaptım siye