Kızlar bi oğlum var 10 günlük. 4 günlükken sarılıktan 1 gece yoğun bakımda yattı😓 doktor yetersiz besleniyor dedi mama takviyesi yapın dedi. Çok şükür sütüm geliyor ve yetiyor, yani yetiyordu sanırım… Doktor 3 tane ilaç yazdı oğluma biri bağırsak düzenleyici diğeri d vitamini diğeride zinco diye bi ilaç. 1 yaşına kadar kullanıcam dedi ama ben kullanmaya başladığjmdan beri bebeğim sürekli ıkınma içerisinde huzursuz ve kakasını çok yapamıyor. Doktora yazdım kabız mı oldu acaba ilaçlarmı yapıyor dedim. Adam hala yetersiz beslenşyoe mama takviyesi yapın demiş😓 Daha önce başkna böyle bişey gelmiş biri varmı acaba? Bugün mamaya başladım bakalım. Bide sizler ilaçlara bebeğiniz ne kadarlıkken başladınız?