Sevimlianne_adayi Peçeteye silince hafif AP açık lekelenme geldi galiba regl oluyorum bu ay da olmadı umutlar bir dahaki aya demiyeceğim çünkü bir dahiki aya da olmayacak 😔😔😔
Edizimmm Sevimlianne_adayi ben de öyle sandım Mart’ta denedik Nisan’da regl oldum dedim bu ayda yattı 2.5 aylık hamileyim üstüne görme diyorlar öyle oldum sanirim
aysucbk Sevimlianne_adayi umudunuzu kaybetmeyin. Ben artık sanırım bebeğim olmayacak zorlamaya eşimle birbirimizi yıpratmaya gerek yok dedim ve sonraki ay gebe olduğumu öğrendim
Nisandua1 Sevimlianne_adayi Canım hemen üzülme regl gelene kadar.. benimde pembe 2 damla akıntım geldi hasta oluyorum sandım ama kesildi yerleşmeydi sanırım inş şeninde yerleşmedir devamı geldi mi
Ogretmenanneyim Sevimlianne_adayi bende çok tükendim bu süreçte artık umutsuzluk beni yiyip bitirmişti sizi çok iyi anlıyorum. Son Ay sogan suyu kurunu denedim ve bu ay da olmazsa bi süre erteleyecegim dedim. Çok şükür soğan suyunu denediğim Ay hamile kaldım.umarim en yakin zaman da pozitif test görürsünüz
Tusami Edizimmm regl oldum derken? Bildiğimiz regl gibi mi yoksa lekelenme şeklinde mi?? Üstüne görme regl gibi olmuyor diyorlar
Sevimlianne_adayi aysucbk 2 sene içinde o cümleyi kaç kere kullandık saymadım bile kaç aylar oluruna bıraktık yine de olmadı
Hira_46 Sevimlianne_adayi kaç yıllık evlisiniz .. bence öyle hemen şey yapmayın herşeyi akisinina bırakın illa bu ay olacak diye bişi yok Allah’ın izniylr olur umudunu yitirme
Minikoanne Sevimlianne_adayi umudunu asla kaybetme ‘flo’ diye uugulama var oraya göre yp ben öle yaptım bide ilişki sonrasında kalkma ayaga hemen inşallah olur🙏🏼
Bebegim_veben Sevimlianne_adayi umudunu kaybetme ben 9 yıl bekledim okadar tedavi gördüm aşilama filan hepsi yapıldı ama hep negatifti tedaviyi bıraktım 1 yıl sonra hamile kaldım rabbim büyük ondan iste tez zamanda rabbim kucagını doldursun inşallah
Hira_46 aslicerkan Sevimlianne_adayi hiç umudunuzu yitirmeyin olur elbet sıkmayın canınızı Allah kerimdir herşeye beklenmedik anda olur inşallah akışına bırak biraz işin akışına bırak bak o zaman olmuş
Sevimlianne_adayi Edizimmm yok canım ne eşimde ne bende hiçbir sorun yok ben bir kere gebe kaldım dış gebelik oldu ondan sonra bir daha kalamadım iste rahim filmi eşimin testleri hepsi iyi
Edizimmm Sevimlianne_adayi inşallh en hayırlı zamanda olur bu stres insanı mahvediyor iyi bilirim şuan düşük tehlikem var yatıyorum inslalah Allah isteyen herkesin kucağına hayırlı bir şekilde almayı nasip eder🤲