Kızlar yarın 11. Haftamiza giriş yapicaz 2 gun önce yatarken birden sırtımın sol tarafına bir ağrı girdi sonra karnıma kramp gibi vajina ignelernir gibi düşük tehlikem var diye tedirgindjm sora iç çamaşırına kahve rengi lenkengekdi ama uçuk bir kahve derinleşir inceleyince tam farkına varıyoruz. Dr yazdım ağrın devam ederse gel dedi ağrı ile birlikte küçük kanama geçirmiş girtim dedi şuan gelmeme gerek yoktu ben çok ağrın olursa dedim ama aklın kalmasın gel bakalım bebiş iyi dedi bu gece ne oldu hatta şuan karnım gaz sıkışması gibi Dr hareket halinde olunca Bebek rahime baskı yapıyor leke insanda olur kanama yoksa tedirgin olma dedi ama riskli olunca insan panik bu aylarda rahim büyüyor falan yaşayan varmı