Merhaba arkadaşlar 34+4 haftalık gebeyim kontrolümde NST de sancılarım çıktı.yürüyüş yaptığımda yada fazla hareket ettiğimde kasıklarımda kasılma hissediyorum sanki aşağı doğru geliyor gibi doktorum kendimi yormamam gerektiğini erken doğumu tetiklemeyelim dedi.böyle söylediği için daha da korkuyorum. Ayaklarımda ağrı ve kasıklarımda ve mesanemde aşırı derece bir baskı oluyor. Karnım çok geriliyor korkuyorum yaşayan var mı aranızdaa… bu arada bebeğim iri bebek 3 hafta boy ve kilo olarak ileriden gidiyor