Merhabalar 21 haftalık gebeyim. Detaylı ultrosonda yarık dudak teşhisi kondu. 😔Doktor başka bir sorun görmediğini söyledi ama İnternete araştırırken amniyosentez vb. Yaptırıranlar okudum. Bana doktor böyle bişeyden bahsetmedi. Yarık dudak da başka bir anormallik olması sözkonusumu bide damakda olsaydı gözükürmüydü yoksa doğunca mı belli olur. Başına gelenler nasıl bir süreç bekliyor bizi 😭moralim çok bozuldu