Albeyaz bende de yoktu bacım ben 8 haftalıkken öğrendim yerleşme kanamasını adet sandım. Sonra yeğenim düştü kafasını masaya çarptı dedim çocuğun kafası yarıldı korktum o sırada hafif bulandı dedim korktuğum için oldu daha sonra ki haftalar da soğan kokusu rahatsız etmeye başladı dedim bir test yapayım anında kıpkırmızı iki çizgi doktora gittim 2 aylık olmuş doğuma gelseydin dedi 😂 herkesin midesi bulanacak göğüsleri hassa olup şişecek diye bir şey yok benim çok hafif büyüdü göğüslerim ebeme söyledim büyümedi hiç süt dolmadı heralde emziremicem dedi merak etme sende öyle bir süt olacak ki aklın şaşacak dedi ve dediği oldu 18 aydır kesintisiz sorunsuz emziriyorum. Moralini bozma böyle şeylerle hamileliğin rahat geçiyor ne güzel keyfini çıkar yavrun gelince zor olacak her şey 😂