Snmoyk Arkadaşlar 2. Hamileligim ama ilkinde hiç sancı çekmeden sezeryana alındım o yüzden sancı nasil oluyor bilmiyorum şuan 2. Hamileligim 35. Haftam bitecek ve çocuk sağ tarafa toplanıyor ve canımı çok yakıyor sol taraf bomboş arada da alt kısma vuruyor ve çıkacak zannediyorum canım çok yanıyor bu durum yalancı sancı mi?
Meleksinsen Snmoyk Önce hafiften adet ağrıları gibi başlıyor, sonra şiddetleniyor her 5 dakikadan bir, sonra suyun gelmeye başlayınca doğuma alıyorlar çoğu zaman. Kakanı yapmak gibi hiss geliyor sana ıkın canım ıkın sonra 👶 Hayırlı olsun
haklisinesracim Snmoyk hayır o doğum sancisi değil bende de oluyor ara ara çok ciddi bir ağrı da olmuyor zaten onda. Yalancı sancidir o da öyle ciddi ağrı yapmaz aslında belki sende farklı bir şey vardır sordun mu doktoruna