32 haftalık hamileyim 3 gündür geçmeyen şiddetli bel ağrım vardı. Son 1 saattir de belimi ve tüm karnımı kasiklarimi kapsayan şiddetli bir sancı var ama hiç geçmiyor. Bu doğum sancısı falan olabilir mi 🤢 Yarım saat kadar önce de lavaboda bir parmak ucu kadar koyu sarı bir akıntı geldi ama ne olduğunu anlamadım.. Bilgisi olan yazabilir mi kızlar ya kafam çok karıştı 😔 İşin garibi 3-4 gün önce doktordaydım ve her şey çok normaldi 😔