kubrasucu doktor bilgi veriyor ama hatırladığım kadarıyla ben kontrole çağırıldım dikişlerime bakıldı bide ultrasondan rahme baktılar normal doğum yaptım bu arada. Bebek için de hatırlamıyorum ama sanırım 1 hafta sonra çağrılar 20 gün sonrasına da çocuk cerrahına randevu oluşturdular. ama özel hastaneydi . Her doğum yapana 1 kere ücretsiz çocuk cerrahında muayene imkanı ve ilk 6 ay ücretsiz kontrol olanağı vardı canım