Bidilektuttum Kızlar bu ay ovaluasyon takibi yapmştm dünde regl günümdü olmadm. Bugün beyaz akıntım gelıyor cok olmasada. Acaba hamilelik belirtisi olabilirmi?? Yaşayan varmı??
Zeynebim26 Bidilektuttum benimde akıntım yoğundu ilk öğrendigim zamanlarda canım olabilir günün geçmiş zaten test yap varsa çıkar inşallah