irem06 Arkadaşlar kaçıncı hafta da tetenoz aşısı olunur ben daha 10. Haftadayım kıbrısta yaşıyorum burda yapıyorlar mı Türkiye’ye gitmeme gerek var mı bilmiyorum doktora gitmeme de biraz zaman var .. size sorayım dedim
Arzu7439 Burda hemen hemen 20. Haftadan sonra yapıyolar. 18, 19 gibi yapanlarda var. Sizinki çok yeni geç kalmadınız merak etmeyin 😊 Ordaki prosedürü doktorunuz anlatır artık.