Yildizim Merhaba arkadaşlar, inatagramda ugurlubebe diye bir sayfa ile karşılaştım. Ordan alışveriş yapan var mı? Fiyatlar bana cazip geldi de
Mrs_Tugce Yildizim ben hastane çıkışı almıştım o siteden 2ay önce falan gayet güzel geldi görüldüğü gibi ben memnun kaldım diyebilirim