Kızlar 2 sorum olacak sizleree😊
Şuan 5 haftalık olmak üzereyim hafif normal ağrılarım var da nedense genellikle sol kasık ağrım daha fazla oluyor nedenini bilen var mı?
Ve sağlık ocağında yapılan testler neler oluyor çarşamba yapıtırıcam da sonuçlar ne zaman çıkıyor kağıt üzerinden mi veriyorlar sonucu doktora öyle mi götürüyoruz acaba ?