Merhaba kızlar. Çatlatma iğnesini 13 gün önce olmuştum. Adetime 3 gün var ama bugün pudra pembemsi gibi bir akıntım geldi. Bir kaç kez tuvalete de çıktım ardından kontrol için fakat daha başka lekelenme olmadı henüz. Kasıklarım da neredeyse 10 gündür ağrıyor, kramplar var hafif, 2-3 gündür çok acıkıyorum. Göğüs uçlarımda hassas. Sizce yerleşme kanaması mı yaşıyorum?