Asyamene Merhaba ben ikinciliğe hamileyim ilk hamilegimden farklı bunun cinsiyetle alakası var mı acaba
3babymom Asyamene benim 3. Gebeliğim 3u de aynı ama cinsiyetler farklı yani böyle şeylerin doğruluk payı pek yok 🌸
Canangnctr Asyamene olabilir bence benim ilki çok rahat geçti gebelik oğlandi ikinciyi bekliyoruz bunda mide bulantisi çok oldu kızmış
Asyamene girl_boy_annesi ben iki kızım olsun istiyorm ama sağlıklı olsında sizin bebeğiniz sağlıkla gelsin 🙏
girl_boy_annesi Nzfdzg37 kız çok zordu erkek çok rahattı kızda hep kustum oğlanda hiç mide bulantısı bile yaşamadım kızda ekşi aşerdim. Erkekde tatlı ve et aşerdim😍
girl_boy_annesi Nzfdzg37 kızımı 14. Haftada hissettim💖 oğlumu 13+4 şuan 2 kere hissettim ama kızım daha hareketliydi usg de bile hiç durmuyordu oğlan biraz tembel sanki 😂
tulaye girl_boy_annesi bence de oğlan tembel gibi oluyor. Bugün cinsiyeti öğrendim bende benimki de hiç hareketlenmiyor resmen uyuyor gibi 😄
Asyamene Canangnctr kzımda çok kötüydüm migde bulantısı çok zor geçti ama suan hamile bile olduğumu hissetmiyorum daha 6 haftalık ama bilemedim 🤷♀️
Ummu_gulsevinc Esrakky benim önceki üç gebeliğim de hep birşeyler yapmak isterdim çalışkanlığım üzerindeydi bu 4 cü gebeliğim ve bildiğiniz robot gibiyim ne bir iş yapasim geliyor nede konuşasim var bildiğiniz uyuşmuş bir haldeyim diğer üçü kız buda net belli değil hala https://resimyukle.io/r/1MazFRfgoW bakarmisin ne hissediyorsunuz 🥰
Benimennembirmelek tulaye benim kızım 3.5 aylıktı ben sadece sabahları bı kere hareketini hissediyodum
girl_boy_annesi tulaye sağlıkla gelsin canım dediğin gibi kızım usg zıplar dururdu eli kolu kıpır kıpırdı oğlum hiç hareket etmeden yatıyor😂