Burda çok bilmişlik yapıp canınızı sıkmak istemem ama burda o kadar çok asel ismini koymak isteyen anne görüyorum ki bir kez olsun fikrimi söylemek istedim Asel isminin anlamı çoğu yerde yanlış geçiyor ama zaten asel kelimesinin yazımında baştaki a harfi arapçadaki ayn harfiyle yazılıyor yani bizim Türkçe telaffuz ettiğimiz harfi karşılamıyor benim şahsi fikrim bu harf durumundan dolayı asel ismi manasız bir isim oluyor canınızı sıktıysam özür dilerim