Mv00 Kızlar 22.haftadayım iki defadır bacağımın alt baldırına giren kramp ağrısı ile uyanıyorum . Normalmi yaşayan var mı napmam lazım
serapinci Mv00 bende de oluyor şiddetli bir ağrıyla uyanıyorum ovalıyorum geçiyor doktora gittim magnezyum eksikliğinden oluyor dedi ilaç kullanıyorum birde yani şimdi hergün bir şişe de sade soda içiyorum çok zor ya
Muhasebeci Mv00 canım bende de oluyordu o duyum dr um her sabah bir kase yoğurt ve gün içimde süt ve süt ürünlerini çok ye dedi
Mv00 Deniz2961 doktor vermişti iki kere kullandım tadından dolayı içemedim devamlı şekilde kullanayım bari sağolun
Kul Aynı şekilde sabah krampla uyanıyorum hepde aynı sol bacağımda oluyor benimde gün içerisinde su tüketimim az olduğu zamanlarda kramp girdiğini farkettim baş ucuma su koydum gözümü actikca içiyorum iyi geliyor,maden suyuda iyi geliyormuş öyle duymuştum.
Mrs_Tugce Ben bu acı yüzünden bir haftadır yürüyemiyorum☹️ Sağ bacağımın üstüne basamıyorum bugün doktorum magnezyum yazdı inşallah iyi gelir çok canım yandı çünkü😕 vakit kaybetmeden doktorunuza danışın bence ilerlemesin
Calasun Mv00 doktoruna söyle magnezyum verir büyük ihtimal karnına giren kramp daha fena😓 ağlayarak uyanıyorum bazen ilaç almayı unutuyorum uyuya kalıyorum🤭😓