Rabia344 Betulakduzen benimde son 19 nasıl heyecanlıyım🥹 normal doğum mu sezaryen doğum mu yapacaksınız ?
AysegL89__ Betulakduzen benimde son 2 haftam kaldı daha bir hafta önce doktira gittim bana hiç birsey söylemedi normal yada sezaryan diye acaba biz kendimiz soruncamı söylüyorlar bunu
Betulakduzen AysegL89__ canım bir test vardı adını unuttum ona girince normal doğuma uyumlumusun test ediyo uyumluysan normak yapiyorlar