Smr2 Merhaba kızlar aranıza yeni katıldım ikiz gebeyim şuan 6 haftalık sigarayı bırakamıyorum bi türlü bu konu hakkında düşünceleriniz nedir
Gzdde Smr2 bnde içiyordum kalp atışını duyduktan sonra direk kestim attim kalp atışını duyana kadar içtiğime bile vicdanım sızladı.zorlandm başlarda ama miniğime bunu yapamazdım hep böyle düşündüm 🤗imkansız değil başarabilirsin…🥰
EmelBG_ Smr2 Hakkına giriyorsun malesef hakkını ödeyemezsin .En azından 1 tane ye indirmeye çalış .Bende ilk kızımda arada içiyordum birden bi tiksinti geldi Türk kahvesi ,sigaraya karşı 4 aylıktım sonra bitiş o bitiş 🌸.
2ters1duz Smr2 merhaba hamile olduğumu öğrendiğim gün hemde ikiz sizinki gibi 😊 direk paketi atmıştım çöpe kafanızda bitiyor inanın sizde yapacaksınız
MeyraRana Smr2 ben doğum yaptım sigara günde bi tane haftada bi kere nargile içiyorum sütüm karalaştı hani içilmemesi daha ii bence 2 aylıkken mecburiyetten sütümü kesmiştim çocuktan hani ne zaman sigara içsem sağsam sütüm aynı is renginde geliyor düşününce sağlık açısından içmemek lazım.
Aysira Akciğerleri çilek gibi sen içtikçe onlarda solacak bence böyle düşünürsen bırakırsın ben öğrendiğim an biraktim
Smr2 Aysira İşte bu yüzden vicdan azabı çekiyorum ama bırakamıyorum bir türlü düşük olmasına neden olurmu peki sigara
Pinarinayseni Smr2 Kız bırak icme Allah’ını seversen bebeklerinden kıymetli mi Allah bi de ikiz vermiş sana kıymetini bil. Dusuge sebep tabi Allah korusun. İcme bırak bebeklerin organları gelişecek yapma Bunu onlara
Gzdde Smr2 7+1di duydugumda.sigara herseye sebep azatmanı degil birden kesmeni tavsiye ederim ikiz bebeklerin var daha riskli senin için.bn çalısmıyordum zorlandıkça uyuyordum.
Vera09 Smr2 bu konu hakkında ne düşüncemiz olabilirki. Azaltmayın direkt bırakın azalt diyenleri dinlemeyin. Bir değil iki can taşıyorsunuz daha riskli, yazık onlara annesi
Anonymousmom Smr2 ben bi anda kesmiştim bebeğim olduğunu öğrendikten sonra bunu yaşatmaya hakkım yoktu . Zaten mide bulantısı ve kokudan da içemedim birazda kolaylık sağladı