
Ya ben perde ayarına getirdim deterjanıni falan ana yıkamaya bol bol koydum neyse bi çalıştırdim bütün deterjanıni çekti ama bilin bakalım sorun ne tambur temizlemede kalmış şimdi makineyi calistirmadim bozarım diye bütün deterjanı tambura mi gitti ben ne poh yiycem şimdi makineyi perdede mi calistirayim tamburda mi 🤣