Melisakeskinn Merhaba bu sene içinde bahat hastanesi İkitelli’deki hastanede sezaryen veya normal doğum yapanlar ne kadara yaptınız bir de Ahmet yavaşa giden var mı memnun musunuz ben şuanlık memnunum. Doğuma giriyor mu bilgisi olan var mı
Sevgiplt Ahmet yavaşı ilk doğumda da tercih etmiştim şimdide onla devam ediyorum çok memnunum fiyatlar daha yeni değişti muanesi 245 TL oldu normal doğum en son 5705 ti şimdi ne kadar oldu bilmiyorum 🫣
ayseNure Normal doğum 6600 TL sezeryan doğum 7400 TL istek üzeri sezeryan 8000 TL yeni sordum bende Ahmet beye muayne oldum doktorum o gün orda olmadığı için ilgili bi doktordu
FasulyeninAnniskosu ayseNure hastane temizliği nasıl acaba bende doğum yapıcak bi hastane arıyorum ama hijyen ve ilgi cok önemli tavsiye eder misiniz burayı?
Aysemsimsekk ayseNure fiyatlar hala bu şekilde mi acaba bende Ahmet hoca takipliyim gerçi her seferinde muayene ücreti artıyo büyük ihtimal doğum da artmıştır
ayseNure FasulyeninAnniskosu doğumuma 2 hafta kaldı henüz yapmadım onun için ne desem yalan olur fakat kısa bir zaman önce eltim sezeryan doğum yaptı bu hastanede Ahmet yavaştı doktoru. Memnun kaldı. Sadece tek sorun hastane biraz eski yani sedyeleri olsun diğer malzemeleri olsun onun dışında iyiydi herşey
Aysemsimsekk ayseNure merhaba bende şuan Ahmet yavaşa gidiyorum doğumu onda mı gerçekleştirdiniz acaba