Deletedmom52620 busraguness61 bende sigarayı yemek üzereyim aşırı derece de bırakamıyorum ilk gebelikte bırakmıştım doğuracağım gün suni sancıyla aşağıya inip içtim sadece ama bu gebeliğimde ekmek su gibi yiyip içesim geliyor tiksinemedim
Rabia344 busraguness61 Ben normalde bırakmış biriyim bekarken bıraktım ama ½ hafta önce resmen sigara aşerdim ama içemedim 🥹🥹
Sevdanur522 busraguness61 5 haftalikken ogrendim 7 haftalikken tamamiyle biraktim 12 yildir da kullaniyordum bu zikimi ama dogumdan sonra baslarmisin derseniz dogum biter bitmez doktora bi cuara ver gurban olam bu stres beni bitirdi dememek icin zor dururum 😂 su an 36 haftalik olduk
busraguness61 Elifasyaaa bir ve ya iki ilk 4 ay tiksindim resmen eşimede içirtyordum simdi yiyesim gelşyor pişman oluyorum çok fazla içincede 🥹
Aysbsky Malesef bende içiyorum ama nasıl bırakıcam bilmiyorum içim acıyo içerken içmeyince de stres oluyorum elalem bırak bebeğin için diyo ama olmuyo yapamıyorum
Melkee busraguness61 Bende günde 1 paket içen biriydim fakat bebişi öğrendiğimden beri içmiyorum yani şuan sıfır istek