Birduamvar0 aşılama öyle ağrılı bir işlem değil vajinal muayene gibi düşün belki biraz fazlası ben aşılama ile hamile kalmadım ama ertesi ay ignelerin etkisi devam ettiği için kendiliğinden hamile kaldım yani o iğneler mucizevi birsey ben iğne kullandım göbekten 2 3 gunde bir yumurta takibi için ultrasonla baktılar yumurta istenen boyuta geldiğinde gonal f isimli iğneyi bıraktım ve çatlama iğnesini vurdum ama doktor su saatte diyor o saatte uyguluyorsunuz 36 saat sonra aşılama işlemi yapılıyor eşin laboratuvara sperm veriyor tam 36. Saatte o spermler ayiklanmis ve sıvılaştırılmış halde bir kanül yardımıyla rahmin içine veriliyor yumurtanın olduğu tarafa bir süre yatıyorsun işlem sonrası. O kadar ben zeyneo kamil hastanesinde ucretsiz yaptırdım