Belizce Herkese merhaba,gebeliğimin en basından beri çarpıntım var ilaca gerek duymamıştım bu zamana dek. 33+2yim ve sıcağın etkisiyle çarpıntım çok rahatsız ediyor hamileliğin bu evresinde beloc kullanan var mı ? Doğumu etkiler mi
Gulseher Belizce benim de hamileliğinin basından beri var hatta ayım ilerledikce artamya başladı nabicam bilmiyorum daha 27+1iyice arti gebelik ten mi bilmiyorum banda aynı ilac verildi ama kimisi bebeği de etgiler diyor o yüzden şüpheliyim içmekte kardiyoloji doktorum da gebelikte içebilirsin diyor nabicam bnde bilmiyorum:(
Belizce Gulseher evet arada kaldım gün geçtikçe çarpıntım rahatsız ediyor internetten araştırdığımda da kullanılmasa daha iyi gibi sonuçlarla karşılaştım