Esrakky Maşallah bebişe 🤗 Normalde bugün olmam gerekiyordu adet ama ben şüphelendiğim için emin olmak istedim biraz erken davrandım test konusunda afedersiniz ilk kabızlık yaşadım şişkinlik sonra normaline göre bir tık idrara daha sık çıkmaya başladım ve test yapiyim dedim , ama göğüslerimde hassasiyet yok ve ara ara kasık ağrım var normalmi ?