alonee Kızlar bebek çantası nasıl bişey tercih ettiniz ? Ben ısı yalıtımlı olandan aldım içi de çok geniş ama beğenmedim pek ya kalitesiz geldi. Sizinkiler nasıl link, fotoğraf paylaşır mısınız ☺️👌🏻
Nskyhn alonee fiyatlar çok uçmuş. https://www.hepsiburada.com/usf-bebek-bakim-antasi-anne-bebek-bakim-sirt-antasi-bej-sari-p-HBV0000169CPG?magaza=U.S.F.+T%c4%b0CARET&url_src=and-product-detail Ki çok memnun olan da var. Ben 110 a almıştım
Yesim619 alonee valla anne bebek çantası almıştım sapasağlam duruyor oglumdan beri biberon kısmı var ön tarafta üç bölmeli mamayı sıcak tutuyor yan cepleri var bana göre çok kullanışlı https://imgyukle.com/i/VjjCcQ benim kullandığım buna benzer daha renkli
Nskyhn alonee şimdi siyah griye baktım sanki daha kötü gibi duruyor çünkü ben anneme eşime gösterdiğimde çok iyi demişti annem terzi gibi bir şey bu arada. Ben de pembesini aldım. O zaman paraya kıyıp mcd bag alacaksın ondan ötesi yok 😂
Nskyhn alonee içinin rahat ettiğini kullan bacım sonra huzursuz olacaksın hep bir problem çıkar kesin
alonee Nskyhn sadece Bebek çantasına o kadar vermek te ne bileyim işime gelmiyor. Başka çok şey varrrr😅
Nskyhn alonee o yüzden dedim 😂 yani fiyatlar çok uçmuş. Beğenmediğin yer varsa git üstüne bir daha dikiş attır 😂😂😂
Hamile_anne27 Eslem_1 ben bebişin çoğu şeyini ikinci el almak zorunda kaldım. Çanta yı da bu fiyatlara hiç almam. Burda belediye doğumdan sonra doğum paketi veriyor onun içinde çanta var artık onu kullanırım 🤣