Melikekayaa Ne nisan geldi ne suyum ağrılarımda varla yok arası arası gibi pat diye mi oluyor kizlar bebiş gelmek bilmiyor
Brcangn Melikekayaa canım benim ilk oğlumda gelmek bilmedi senin gibi ağrım sızım yoktu, ama daha önce 2 kaybım olduğu için doktorum riske atıp bekletmek istemedi tam 40. Haftamda sezaryen oldum ☺️ Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💜