28.haftadan beri baş geliş duruyor bebeğim zaten alt karnı olan bir kadınım önceden dışarıdan hareketleri görünüyordu ara sıra.Baş aşağı döndüğünden beri sadece daha sakin hissediyorum hareketlerini ve dışarıdan belli olmuyor hiç.Artık dışarıdan hareketleri görülmeyecek mi ? Dışarıdan gördüğümde çok mutlu oluyordum şimdi karnımın altlarda hissediyorum ufak ufak bi sorun yok kalp atışı vs yerinde artık karnımın dışından göremeyecek miyim hareketlerini baş geliş olduğu için mi bu şekilde oldu ?