Eveeet bende sezeryan günümü aldım çok şükür. Haftaya cuma 1 Temmuz da 38+1 de geliyor oğluşum ❤️ Şeker problemimiz olduğu için oğlum biraz iriydi normal doğum için doktorum önermedi riske atamayız ilk doğum diye sezeryan önerdi bende kabul ettim sizden ricam sezeryan öncesi kesin şunu yap ya da şu da gerekli oluyor dediğiniz önerileriniz varsa hepsini bekliyorum arkadaşlar 👯♀️ Sizden ricam benim için önemli olabilecek şeyler benimle paylaşmanız. Doğum devlet hastanesinde olacağı için bana aç gel dedi sadece doktorum başı kalabalık adamın çok konuşmadı tüm tahliller yapıldı ✅ başka bilmem gereken şeyler var mı acaba