Caglasss34
Annem 5.sezeryanını oldu 😂 sezeryan doğumun her türlüsünü denedi spinal,epidüral,genel.En rahatı spinaldi dedi.Bende de panik atak var ayıkken kesmeleri ne kadar iyi olur bilmiyorum ama kötü olduğunda zaten sakinleştirici verip uyutuyorlarmış.Genelde ise ilk uyandığın an bıçak acısını hissediyormuşsun o daha kötüymüş.Sedyede seni odaya çıkartırken sedye sallandıkça bile kötü oluyorsun diyor annem,birde ilk gün baygın gibi oluyormuşsun genelde.O yüzden spinal i tercih ettim bende bakalım.