Ben hiç hayatımda kuaföre gitmedim kendim yapıyorum önceden eldiven ya da tüy dökücü krem kullanıyordum şimdi gebelikte tüy dökücü kreme ara verdim jilet Venüs kullanıyorum ayna karşısında yapıyorum seri şekilde bitiyor zaten..jiletin bayanlar için üretilen versiyonunu kullanın ama .beklesem 2-3 ay rahat gidiyor ama doğum yaklaşınca şimdi 1 ay sonra yaptım hemen bitti ✅