Arkadaslar doğuramıyorum postu çok da ben 33. Haftadayım bebem cok kilo almıyor bazı sebeplerden bu ctesi kontrolüm var cıger geliştirici ile gel gerek gorursem vuracağım dedi bebemi erken alırlar diye cok korkuyorum doğurmak istemiyorum 41 e kadar dursa sürünsem razıyım yeter mi minik doğmasın kuveze almasınlar yavrumu dua edin🥹