Happyhappy_ Melekannesiiiii bana dedikten sonra haftaya tekrar kontrol amaçlı gittim ve yukarı çıkmıştı ama hiç kalkmadım senin gibi yarısını kaplıyordu çok şükür düzeldi sakın korkma eğer yukarı çıkmasa bile en fazla sezaryen doğum olursun o kadar 😊❣️
Melekannesiiiii Sladlkrn21 bir sor bakalım ama dediğim gibi öyle bişey olsa mutlaka söylüyorlar çünkü riskli bi durummuş alttan muayene bile yasak doğum şeklini söylüyorlar zaten ama sen yinede sor bizi de burda bilgilendir canım😊
Happyhappy_ Melekannesiiiii ilk bana 9 haftalıkken kesede kanama dediler 12 haftalıkken doktora gittim kesede kanama yok plesenta aşağıda dedi 13.haftamda çok şükür hiçbir şey gözükmedi canım 😊
Happyhappy_ Melekannesiiiii amin inşaAllah canım benim çok stres yapma hiçbir şey yokmuş gibi davran inan taktıkça tedavi daha çok uzuyor 😊🙏🏼❣️