38+5 haftalıgıö 35 den beri baş aşagıydı bebegim bugun kontrolüm vardı doktor dönmüş yan duruyo böyle normal doğum yapamayız dedi devlete gidiyorum pzt kontrolum var ona göre sezeryan günü verilecek ilk normal yaptım sezeryan aklımda yoktu şok oldum çok zor oluyor mu