Gozdeerdem kuzum 7 . Aya kadar hiç bir belirti sıkıntı yaşamadım ben sadece bebeğin hareketlerini hissediyordum sürekli hareket halinde bir insanım ne yaşadıysam 7 . Den sonra yaşadım ve şuan kabullenemiyorum saat 10 oldumu sarhoş gibi oluyorum :)) Rabbim hepimizin rahat geçirmesine yardım etsin annelik zor zanaat :)