Kızlar, doğumuma nasipse son 10 gün falan kaldı, ilk aydan itibaren biooil, son iki aydır da onun üstüne liarac kullanmaya başladım, su da en az 3 litre içerim, neyse dün gece sol alt karnımda birkaç kırmızı çatlak oluşmuş. Kantaron iyi gelir onarır diye düşünüyorm ama zararı olur mu sizce, kullanan var mı ya da doktora soran😇