Sehriban_kbklk Dış gebelik geçirdim metotreksat 50 mg/m2 inesini yaptılar bana 3ve 6 ay korunmam gerekiyordu ve hamile kaldım 3 ay sonra bi sıkıntı olur mu acaba bilen yaşayan varmıdır acaba