AliMeltem_2021 Merhaba kızlar normal doğum yaptım 11 gün önce dikişlerim çok fazla ve bi kaç tane atmış oturamıyorum bile daha çabuk iyileşmesi için kullanabileceğim ve sizlerin önereceği birşeyler var mı