Princessmom Bugün kontrole gittim 32+3 bebegn kilosu 2107. Sizinkler ne durumda kızlar. Zayıf geldi sanki bana ilk çocugum zayf doğunca pskolojk olrak bu kilolu olsun istiyorum 😌
Gaer25 Princessmom ben bugün gittim başta önden gidiyodu şimdi kilosu düşük.34+2 2050 gram dedi sizinki iyi bence.
Princessmom Susam1920 ne alaka. İnsan merak edeblypr ortalama dahilindemi değilmi diye. Sizde sırf yazmış olmak için yazmışsınız
Denyboon 32 haftada 2000 gr ama hafta olarak önden gittiğini söyledi doktorum şekere dikkat etmek gerek. Kilolu olması da problem :((
Kbrmoms_ Mrvkyaa ay bugün aynısınu bana söyledi 1750 gram göbek çevresi geriden geliyor dedi çok kafaya taktım
Gaer25 Kbrmoms_ benimde 32de 1700 34+2de 2050 gram doktor minyon diyemem iride değil normal bir bebek dedi küçük demedi ama burda okuyorum herkes çok yüksek yazıyor benimde kafama takıldı çok
Aliefezeyno Gaer25 benimde sizin gibi su an 36 hafta 1 günlük kilosu 2.235 civarı dedi. Kilosu gelişimi geriden geliyormuş benjmkinin haftaya bakacak olmazsa 37 ya da en geç 38 de alacak. Doktor bu durumu çok sorun etmedi ama genetik olabilir dedi