Verasmommm Mucizem_00 ben çalışmaya devam ettiğimden gün aşırı hemen hemen et yemeklerimizin içerisinde oluyor ilk başlarda tiksinsem de artık ufak ufak tüketmeye gayret ediyorum hem kendim hem bebek için
Deren12 Her hafta 2 kere tavuk bir kere kıyma köfte tarzı tüketmeye çalışıyorum mümkün oldukça et çok pahalı oldugu için bol bol yediğim yok malesef 🙃😂
Deren12 38+3 oldum bugün kan değerlerim bebeğin gelişimide hep iyi ilerledi çok şükür pazartesi sezeryan olucam kısmetse