Herkese merhaba adetim 4 gün gecikti sonra 2 gğn adet oldum ama normal adetim gibi olmadım akışkan değildi kan gibi değildi kırmızı da geldi ama. 2 sonunda bitti aradan bir hafta geçti kahverengi lekeler geliyor ama çok çok açık renkteler. Hesapladığım zaman eğer hamileysem 5+2 deyim şuan midem çok bulanıyor normalde sevdiğim şeylerin kokusu kötü geliyor. Adetim 4 gün geciktiği zaman idrar testi yapmıştım negatif çıkmıştı. Sizce bişey var mıdır? Hamileyken böyle durum yaşayan var mı?###