Dünden önceki gün ve dün kasılmalarım vardı.Dün bi gidelim acile dedik.Acilde suyumun azaldığı ve sancıların olduğunu soyleyip yatış verdiler.Gece 12de şiddetli sancılarım başladı sabah 5e kadar.ama bebek kanala bir turlü girmedi.saat 5de suni sancı verdiler öğlen 1e kadar kıvrandım resmen.En son baktım olmuyo yalvardım doktora sezeryan yapalim die.Saat 2de sezeryan doğdu güzel kızım.Sonu çok güzel oldu ama süreç cok zordu