Arkadaşlar şu an aniden popomdan vajinama doğru bir iğne batması şeklinde ağrı oluştu ve otururken iğne gibi batıyor. Daha sonrasında da kasığımda ve alt karnımda da sancı oldu. Bebeğim hareketli bir sıkıntı var mıdır normal mi? 28 haziranda randevum var o zamana kadar içimi rahatlatmak istiyorum