Pnrcnr Ben normal doğum yaptım epidural almadım cektigim sancıların da muhakkak bana bir faydası vardır diye düşündüm ve psikolojik açıdan faydasını da gördüm. Bana da muayenede çatı kemiğin dar demişti doktor sonra devlet Hastanesi’nde muayene olunca çatın çok iyi çok müsait elverişli doğuma denildi. Öyle olunca da orada doğum yapmak istedim. 3.700 doğurdum ama benim çatım müsaitti, belki vücudu elverişsiz biri için zor bir kg olabilir bu. Epidural konusunda ilk doğumdan önce ben çok araştırma yapmıştım doktorlara da sordum yaptıranlara da. 10 kişide 2 kişinin memnun kaldığını gördüm. Mesela komsumdan örnek veriyim epidural sonra 1 aya yakın bir süre tuvaletini yapacağı hissi gelmemiş kadına ne çiş ne de kaka çok korkmuş hep öyle kalırsam diye. Bir arkadaşımda da uzun süre migren ağrısı gibi başı çok ağrımış çocuğunu gözü görmemiş neredeyse. İyice araştırmak gerekiyor bu anestezi işlerini. Sezaryeni hiç bilemiyorum denemediğim için