Değer 100 üzerine çıkmadıgı süreçte hamile kalınıyor diye biliyorum 2 doktorda öyle demişti bana benimde ilk 28 bir ay sonrası 34 civarıydı ilaç kullanmaya uygun görmediler çocuk istiyorsan degerin 100 olmadan yapabilirsin dediler 100 den sonra ilaç tedavisi veriyorlarmış öyle demişlerdi inşallah kötü bi sonuçla karşılaşmazsınız ☺️