Arkadaşlar ben ikili test yada üçlü yaptrmak istemedim doktor öylesine haftasında 3 lu testi yapmış neyse normal tüp defekti riski detayliya sokcak beni yesil alan actrmis bu testlere itimat edilmelimi doğruluğunun olmadığını biliyorum ultrasonda herşeyi düzgün çok şükür bı kan testinden böyle şey moralim bozuldu detayliya sokturcak beni devlette perinatologdan