Sevde1209 Kızlar bebişlerinizin kalp atışını kaçıncı hafta duymustunuz 5hafta 5 günlük biz duyamadik oğlumda 6haftalik duymuştum kese sağlıklı gözüküyor dedi doktor
Eminecak Sevde1209 ben 8 haftalikken gitmistim kalp atışı duymaya. Fazla erken davranmak hayal kırıldığı yaratabilir.
Alparslanveannesii Sevde1209 6 buçuk.haftalikkend uydum ama en net 7 haftadan sonra duydum 6 buçuk haftalikken tak tak tak net değildi. 7 haftadan sonra net oldu 🥰 kıyaslama yapmayın olur mu ? Her bebek farklı bebeğiniz sizi hissediyor ve çok üzülüyordur eminim.
h_s_1411 Sevde1209 Geçen pazartesi günü hastaneye gittim ilk defa gittim 6+3 haftalık dedi kalp atışını dinlemedik bidaha geldiğin de dinleticem demişti üzülme normaldir
Sevde1209 Hulya2841 daha önce gitmiş miydiniz duymak icin peki ilk mi gittiniz ben erken mi gittim bilmiyorum ama folik asit başlamam lazımdı gittim ama kafama takıldı