Habus bende de çok ağrılar oluyordu, hatta son zamanlar uzandığımda daha çok ağrı hiss ediyordum, en çokta karnımın altında açık yara gibi, hafife almayın özele değilde devlete gidin söyleyin tüm sıkıntılarınızı. Aynen sizin gibi bebek büyüyor diyorlardı. Gerekirse hastanede kalın bile, korkulacak birşey yok, bebeyimizin sağlıgı için çok iyi geldi..geröekten devlettekiler çok tecrübeli